Rezultatele cautarii dupa : "outdoor 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
BCR Asigurari aproape de Papaya
Luni, 05 Decembrie 2005
Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
Furtuna a zburat publicitatea outdoor
Miercuri, 03 Iunie 2009
 Elementele de decor ale unei piese de mobilier stradal de la News Outdoor au zburat 20 de metri, in urma lasand doar 3-4 corpuri de iluminat
1.000 – 1200 de oameni in prima zi la Digital Print & Sign si Gifts Show
Miercuri, 22 Septembrie 2010
 Prezent la deschiderea oficiala a targurilor care se desfasoara intre 22 si 25 septembrie la Romexpo, Sorin Oprescu a afirmat ca Primaria Bucurestiului are usile deschise pentru problemele din publicitatea outdoor
Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
 Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
Jocurile Foamei a halit 160.000 euro RC pe activare TV, outdoor si digitala
Miercuri, 19 Noiembrie 2014
 Activat de Republika, campania care a inceput inainte de weekendul alegerilor a inclus comunicare digitala, proiecte outdoor speciale si spoturi TV la Teo Show.

 

Vinovat: Vanzarile. Marketingul Hofigal: “Nu noi am comandat campania (cu Valentina Pelinel) ci un alt departament.
Marti, 18 Septembrie 2012
“Nu noi am comandat campania (cu Valentina Pelinel n.r.) ci un alt departament”, a declarat astazi pentru adplayers Daniela Raiciu, Director de Marketing la Hofigal, care a declinat raspunderea departamentului de marketing pe care il conduce in recenta campanie outdoor Hofigal cu Valentina Pelinel. 
Affichage vrea sa fie No.1 in publicitatea OOH din Romania. Detinem aproximativ 30% cota de piata
Marti, 10 Ianuarie 2012
 „Detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, au declarat pentru adplayers reprezentantii Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.
News Outdoor cenzureaza Tabu
Luni, 30 Iulie 2007
“Promovam in general revista cu imagini din interiorul aparitiei si coperta, care, de aceasta data, nu au fost acceptate de catre agentia de outdoor. Ni s-a spus ca sunt indecente”, a afirmat pentru AdPlayers, Noemi Revnic -  responsabilul de Comunicare al revistei Tabu despre Sex Issue, revista pe luna iulie
COO Affichage Romania, Elvira Munteanu se desparte de compania outdoor
Duminca, 27 Iulie 2008
Executivul si-a anuntat partenerii ca va parasi la 1 septembrie compania outdoor - numarul 2 pe piata de profil din Romania la sfarsitul anului 2007, cand inregistra 10,5 Milioane...
Afisat invers. Eroare sau strategie de expunere?
Marti, 09 Noiembrie 2010
Afisat invers comparativ cu pozitia in care i-ar sta bine sa fie citit,  dintr-un panou outdoor amplasat la intrarea in Gradina Icoanei trecatorii pot intelege ca avioanele zboara cu trenul de aterizare in sus. 
Dosarul Publicitatii Stradale ajunge la Casa Presei. Nici Vodafone nu a auzit de Legea nr.185.
Vineri, 26 Februarie 2016
 Cu incurajari si mesaje de sustinere pentru initiativa de a semnala investitorilor in publicitate intrarea in legalitate a campaniilor de publicitate outdoor care uratesc peisajul din jurul nostru, adplayers va prezinta si alte cazuri relevante in peisajul comunicarii stradale care incalca Legea nr.185/2013, cunoscuta popular si sub numele de Legea Publicitatii Stradale.
Mesaj viral in publicitate: Manager din publicitatea outdoor semnaleaza cum alesii nostri locali au trecut la ,,confiscarea” proprietatii private, fara a avea la baza o hotarare judecatoreasca, ci o decizie locala.
Joi, 13 August 2020
 ,,Saptamanile trecute o institutie de stat a confiscat panourile unei alte societati de OOH concurenta cu noi, mai mult, de la sine putere a decis neutralizarea unor clienti comerciali ceea ce este deosebit de ciudat, incredibil si de neconceput in Romania care este stat UE.” mai spune managerul outdoor.
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Graffiti BBDO scrie Lucruri incomode
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Excursie in nordul polar - premiu in campania de imagine Nokian Tyres
Vineri, 16 Decembrie 2016
 Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
Epa! lucreaza cu GMP pe PR, BTL si ATL
Miercuri, 12 Octombrie 2005
Holdingul ce detine 60% din piata romaneasca de outdoor si lider pe piata romaneasca de mobilier urban, aduce solutii pentru o noua imagine a capitalei
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
“Pretul distruge productia OOH Geo Baraian, GM, Impression Group
Marti, 02 August 2011

Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...

Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Claudiu Dobrita (Draftfcb), in juriul multi-channel Golden Drum
Marti, 26 Iulie 2011

Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum

1 2 »